УЗАГАЛЬНЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ державної підсумкової атестації учнів 4-х класів Конотопської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 імені Григорія Гуляницького
УЗАГАЛЬНЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ
державної підсумкової атестації з української мови учнів 4-х класів
Конотопської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7
імені Григорія Гуляницького
№ з/п | Зміст | осіб | % |
1. | Загальна кількість учнів початкових класів | 222 | |
2. | У них учнів 4 класів станом на 14. 05. 2019 | 61 | 27% |
3. | З них не виконували ДПА | – | |
у тому числі з причин: | |||
– хвороба | – | – | |
– поважна причина | – | – | |
– невідвідування занять | – | – | |
4. | Виконували ДПА | 61 | 100% |
5. | Рівень начальних досягнень: | ||
– високий | 11 | 18% | |
– достатній | 32 | 52% | |
– середній | 18 | 30% | |
– початковий | – | – | |
6. | Правильно виконали: | ||
– усі завдання | – | – | |
– списування (1-2) | 12 | 20% | |
– завдання для перевірки розуміння змісту тексту й уміння працювати з ним ( 3-5) | 13 | 21% | |
– завдання для перевірки навичок застосування знань про мову і мовлення, мовних умінь (6-8) | 9 | 15% | |
– творче завдання (9) | 6 | 10% | |
7. | Не приступили до виконання: | – | – |
– списування (1-2) | – | – | |
– завдання для перевірки розуміння змісту тексту й уміння працювати з ним ( 3-5) | – | – | |
– завдання для перевірки навичок застосування знань про мову і мовлення, мовних умінь (6-8) | 3 | 5% | |
– творче завдання (9) | 8 | 13% | |
8. | Оволоділи навичками каліграфічного письма | 6 | 10% |
9. | Пишуть охайно | 38 | 62% |
10. | Розділи і теми навчальних програм, на які було допущено найбільше помилок:
– головні та другорядні члени речення; – частини мови; – визначення наголосу в словах;
|
УЗАГАЛЬНЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ
державної підсумкової атестації з математики учнів 4-х класів
Конотопської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7
імені Григорія Гуляницького
№ з/п | Зміст | осіб | % |
1. | Загальна кількість учнів початкових класів | 222 | |
2. | У них учнів 4 класів станом на 16.05.2019 | 61 | 27% |
3. | З них не виконували ДПА | – | – |
у тому числі з причин: | – | – | |
– хвороба | – | – | |
– поважна причина | – | – | |
– невідвідування занять | – | – | |
4. | Виконували ДПА | 61 | 100% |
5. | Рівень начальних досягнень: | ||
– високий | 24 | 39% | |
– достатній | 22 | 36% | |
– середній | 15 | 25% | |
– початковий | – | – | |
6. | Правильно виконали: | ||
– усі завдання | 9 | 15% | |
– складена задача (1) | 17 | 28% | |
– рівняння (2) | 29 | 48% | |
– порівняння виразів (3) | 33 | 54% | |
– перетворення іменованих чисел(4) | 29 | 48% | |
– задача на знаходження частини від цілого (5) | 48 | 79% | |
– задача на знаходження периметра (6) | 21 | 34% | |
– завдання з логічним навантаженням (7) | 41 | 67% | |
7. | Не приступили до виконання: | ||
– складена задача (1) | 2 | 3% | |
– рівняння (2) | – | – | |
– порівняння виразів (3) | 1 | 1% | |
– перетворення іменованих чисел(4) | – | – | |
– задача на знаходження частини від цілого (5) | – | – | |
– задача на знаходження периметра (6) | 1 | 1% | |
– завдання з логічним навантаженням (7) | – | – | |
8. | Розділи і теми навчальних програм, на які було допущено найбільше помилок:
– при розв’язуванні складеної задачі; – розв’язуванні рівнянь; – порівнянні виразів; – розв’язуванні задач на знаходження периметра. |