Підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2021 рік
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення педагогічної ради
від 07.12.2020 р.
(протокол № 2)
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2021 рік
Конотопської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів № 7 імені Григорія Гуляницького
Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію – __43____осіб
№ з/п | Напрям | Суб’єкт підвищення кваліфікації | Кількість педагогічних працівників | Примітка |
1. | Методичні родзинки уроків української мови, літератури, зарубіжної літератури | СОІППО | 4 | |
2. | Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів молодшого шкільного віку | СОІППО | 8 | |
3. | Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти | СОІППО | 12 | |
4. | Розвиток фахової компетентності учителів іноземної мови | СОІППО | 2 | |
5. | Інноваційні технології подолання мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами | СОІППО | 2 | |
6. | Компетентнісний підхід змісту освітньої галузі «Мистецтво» в основній та старшій школ | СОІППО | 1 | |
7. | Педагогіка партнерства: від взаємодії до конструктивної співпраці | СОІППО | 2 | |
8. | Громадянська освіта в контексті реформування системи освіти | СОІППО | 1 | |
9. | Сучасні підходи навчання історії та суспільствознавчих дисциплін в умовах реформування системи освіти | СОІППО | 1 | |
10. | Сучасні підходи роботи вчителя при викладанні хімії | СОІППО | 1 | |
11. | Моніторинг і самомоніторинг діяльності середньої освіти в умовах реформування галузі освіти в Україні | СОІППО | 1 | |
12. | Гіперактивні учні: освітній процес у розрізі інклюзивного навчання та особистісного потенціалу в сучасному просторі | СОІППО | 2 | |
13. | Сучасні підходи до організації та проведення уроків фізичної культури | СОІППО | 1 | |
14. | Використання сучасного навчального обладнання на уроках математики, фізики й астроном | СОІППО | 1 | |
15. | Використання SТЕМ-технологій навчання при викладанні предметів природничо-математичного циклу | СОІППО | 1 | |
16. | Нові додатки Google для освітнього процесу | СОІППО | 1 | |
17. | Технологічна компетентність учителя трудового навчання, предмету «Технології» С | СОІППО | 1 | |
18. | Особистісно-професійна компетентність педагога . | СОІППО | 1 | |
19. | фахові | СОІППО | 8 |
Голова педагогічної ради ___________________________ С.В.Пустовойт
Секретар педагогічної ради ___________________________ Н.П.Поволоцька
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення педагогічної ради
від 04.01.2021 р.
(протокол № 3)
РІЧНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2021 рік
Конотопської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів № 7 імені Григорія Гуляницького
№ з/п | Прізвище, ім’я по батькові (у разі наявності педагогічного працівника | Тема (напрям, найменування) | Суб’єкт підвищення кваліфікації | Обсяг (тривалість) | Вид | Форма (форми) | Строки | Вартість та джерела фінансування |
1. | Антіпова Г.В. | Методичні родзинки уроків української мови, літератури, зарубіжної літератури | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 06.09.21
08.09.21 |
||
2. | Білозерська Н.В. | Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів молодшого шкільного віку | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 04.10.21
06.10.21 |
||
3 | Бузюмент О.П. | Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 08.11.21.
10.11.21 |
||
4 | Вайткявічус О.В. | Розвиток фахової компетентності учителів іноземної мови | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 05.04.21
07.04.21 |
||
5 | Ганієва С.О. | Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів молодшого шкільного віку | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 04.10.21
06.10.21 |
||
6 | Гончаренко І.В. | Розвиток фахової компетентності учителів іноземної мови | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 05.04.21
07.04.21 |
||
7 | Гончаренко О.О. | Інноваційні технології подолання мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 18.10.21
20.10.21 |
||
8 | Гончаренко Р.О. | Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 08.11.21
10.11.21 |
||
9 | Ілляшенко О.І. | Методичні родзинки уроків української мови, літератури, зарубіжної літератури | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 06.09.21
08.09.21 |
||
10 | Капаєва Ю.О. | Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів молодшого шкільного віку | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 04.10.21
06.10.21 |
||
11 | Карпенко Н.А. | Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів молодшого шкільного віку | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 04.10.21
06.10.21 |
||
12 | Коваленко О.М. | Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 08.11.21
10.11.21 |
||
13 | Ковган Н.О. | Компетентнісний підхід змісту освітньої галузі «Мистецтво» в основній та старшій школі | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 29.11.21
01.12.21 |
||
14 | Курченко С.П. | Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 08.11.21
10.11.21 |
||
15 | Лісатович Г.Г. | Педагогіка партнерства: від взаємодії до конструктивної співпрац | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 25.10.21
27.10.21 |
||
16 | Люта О.І. | Громадянська освіта в контексті реформування системи освіти | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 13.09.21
15.09.21 |
||
17 | Макарчук А.В. | Сучасні підходи навчання історії та суспільствознавчих дисциплін в умовах реформування системи освіти С | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 09.03.21
11.09.21 |
||
18 | Мельник І.В. | Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 08.11.21
10.11.21 |
||
19 | Михтуненко О.І. | Сучасні підходи роботи вчителя при викладанні хімії | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 29.09.21
01.10.21 |
||
20 | Мовчан Л.І. | Моніторинг і самомоніторинг діяльності середньої освіти в умовах реформування галузі освіти в Україн | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 22.02.21
24.02.21 |
||
21 | Наталич Л.В. | Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів молодшого шкільного віку | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 04.10.21
06.10.21 |
||
22 | Нерода А.Ю. | Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 08.11.21
10.11.21 |
||
23 | Панченко О.М. | Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 08.11.21
10.11.21 |
||
24 | Папенко Н.М. | Гіперактивні учні: освітній процес у розрізі інклюзивного навчання та особистісного потенціалу в сучасному простор | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 05.04.21
07.04.21 |
||
25 | Пацак І.Д. | Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 08.11.21
10.11.21 |
||
26 | Півовар Н.В. | Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 08.11.21
10.11.21 |
||
27 | Поволоцька Н.П. | Методичні родзинки уроків української мови, літератури, зарубіжної літератури | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 06.09.21
08.09.21 |
||
28 | Примак С.М. | Педагогіка партнерства: від взаємодії до конструктивної співпраці | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 25.10.21
27.10.21 |
||
29 | Пустовойт С.В. | Сучасні підходи до організації та проведення уроків фізичної культури | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 04.05.21
05.05.21 |
||
30 | Романенко Н.А. | Інноваційні технології подолання мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 18.10.21
20.10.21 |
||
31 | Салій С.М. | Використання сучасного навчального обладнання на уроках математики, фізики й астрономії | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 01.11.21
03.11.21 |
||
32 | Ситник Н.С. | Використання SТЕМ-технологій навчання при викладанні предметів природничо-математичного циклу | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 29.11.21
01.12.21 |
||
33 | Скоблікова О.З. | Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів молодшого шкільного віку | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 04.10.21
05.10.21 |
||
34 | Славутинська О.В. | Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів молодшого шкільного віку | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 04.10.21
05.10.21 |
||
35 | Судак Н.О. | Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів молодшого шкільного віку | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 04.10.21
05.10.21 |
||
36 | Тимощук А.О. | Гіперактивні учні: освітній процес у розрізі інклюзивного навчання та особистісного потенціалу в сучасному простор | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 05.04.21
07.04.21 |
||
37 | Фалько О.С. | Нові додатки Google для освітнього процесу | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 13.01.21
15.01.21 |
||
38 | Хвалевська С.А. | Технологічна компетентність учителя трудового навчання, предмету «Технології» | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 07.06.21
09.06.21 |
||
39 | Хівренко Н.В. | Методичні родзинки уроків української мови, літератури, зарубіжної літератури | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 06.09.21
08.09.21 |
||
40 | Хомік Н.С. | Особистісно-професійна компетентність педагога | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 24.11.21
26.11.21 |
||
41 | Хричікова І.М. | Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 08.11.21
10.11.21 |
||
42 | Худенко Н.А. | Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 08.11.21
10.11.21 |
||
43 | Шеремет Є.О. | Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти | СОІППО | 30 год. | дистанційна | 08.11.21
10.11.21 |
||
44. | Антіпова Г.В. | Фахові. Учителі української мови та літератури | СОІППО | 150 год. | Очно-дистанційна | 27.09.21
01.10.21 01.11.21 03.11.21 |
||
45. | Ганієва С.О. | Фахові. Учителі початкових класів | СОІППО | 150 год. | дистанційна | 04.01.21
04.05.21 |
||
46. | Ілляшенко О.І. | Фахові. Учителі української мови та літератури | СОІППО | 150 год. | Очно-дистанційна | 27.09.21
01.10.21 01.11.21 03.11.21 |
||
47. | Макарчук А.В. | Фахові. Учителі історії та суспільних дисциплін | СОІППО | 150 год. | дистанційна | 02.09.21
24.12.21 |
||
48 | Мельник І.В. | Фахові. Учителі англійської мови | СОІППО | 150 год. | Очно-дистанційна | 15.03.21
19.03.21 19.04.21 21.04.21 |
||
49 | Михтуненко О.І. | Фахові. Учителі хімії | СОІППО | 150 год. | Очно-дистанційна | 22.03.21
26.03.21 28.04.21 30.04.21 |
||
50 | Хричікова І.М. | Фахові. Учителі географії, економіки, предмета «Рідний край» | СОІППО | 150 год. | Очно-дистанційна | 20.09.21
24.09.21 25.10.21 27.10.21 |
||
51. | Худенко Н.А. | Фахові. Учителі української мови та літератури | СОІППО | 150 год. | Очно-дистанційна | 22.02.21
26.02.21 29.03.21 31.03.21 |
Голова педагогічної ради ___________________________ С.В.Пустовойт
Секретар педагогічної ради ___________________________ Н.П.Поволоцька